Monday, January 3, 2011

bukan untuk siapa2...cuma dia~

terlalu rapat, akan jadi terlalu jauh...
saye percaya itu..
kalu xdi jaga, begitula akhiranya.
tapi, salah siapa?
berkawan, tapi ber... di belakang.
saya selalu terkena, terluka..
bila berdarah, saya lambat untuk pulih...
sungguh lambat dan mungkin x akan..
kenapa??
saye sendiri xtau..
mungkin kerana pernah sayang
keras ati??? juga mungkin...
kenapa??
sbb dia belum layak utk jadi kesayangan ku lagi..
masih jauh...dan xmungkin akan..
walau saya pernah sygkn dia..
tp, hanya kawan..bukan kesayangan..
so, xkisahla kalau macam tu kan??
masing2 x mati lagi kan??
kubur+batu nesan pun lain2 kan???
so....
xmahu peningkan kepala..
tapi sumpah saye xselesa..
terasa rindu sesekali...tapi hati saya masih terluka..
setan pun kuat duk suruh saya teruskan begini..
macam mana???
biarkan??
mungkin itu yg saya mampu setakat ini..
saya bukan malaikat...dan yg nyata lagi bersuluh...
SAYA BUKAN PATUNG!

sila senyum =0



No comments:

Post a Comment