Tuesday, December 28, 2010

mau jadi mcm dia

ape saye mau tulis..
si kecik hati manis ibu sedang lena..
ibu pon amik la peluang nih mengular dlm tenet...

uurrmm...saye ade baca stu blog nih..
sgt manis kata-katanya...sgt puitis orgnya...sgt berseni tulisannya..
tapi, cukup ringkas ayat-ayatnya...mudah faham maksudnya..
terkesan bila membacanya...
sungguh saya mau jadi macam dia..
punya idea yang seakan tak pernah surut...
punya minda yang seakan tidak pernah tidur...

satu masa dulu, saya pun suka menulis...
tapi, sekadar menconteng2...memenuhkan ruang kosong di buku2 latihan...
pernah aktif berjournal [selepas cikgu english ajar saya mcm mane nak buat journal ]
tapi, bukan utk tatapan mata-mata lain..
cuma utk saye seorg...
lama saya tinggalkn...skarang, saya mau mulakan balik...
tapi, kurang pengetahuan....kurang latihan..

xpe, practice make perfect kan...
saya mau cuba lagi...
manela tau...satu masa, kalu saye sudah tiada
aishah humaira dan adik2 nya boleh menatap hasil jari jemari ibu mereka berkata-kata..

senyum =) ...


No comments:

Post a Comment